آیا می دانید Camunda BPM چه مزیت هایی را برای ما به ارمغان آورد؟

نرم افزار BPMS چیست

آیا می دانید Camunda BPM چه مزیت هایی را برای ما به ارمغان آورد؟

 

در این نوشته داستان موفقیت استقرار نرم افزار BPMS کاموندا (Camunda BPMS) در یک باشگاه بزرگ ورزشی را می توانید مطالعه کنید.

 

برخی از نتایج حاصل از استقرار نرم افزار BPMS کاموندا (Camunda BPMS) :

  • اجرای بیش از ۲۰  میلیون نمونه فرآیند با نرم افزار BPMS کاموندا (Camunda BPMS) در هر روز
  • بهبود زیرساخت برای ذینفعان متعدد
  • اجرای واضح و شفاف عملیات برای ذینفعان متعدد
  • امکان مشاهده ۱۹۰ فرآیند مستقر و ۴۰ جدول DMN

 

ما به راحتی در نرم افزار BPMS کاموندا (Camunda BPMS) طرح های اولیه از جمله BPMN و DMN را توسط تولیدکنندگان محصول، طراحان، توسعه دهندگان و مدیران توسعه بررسی می کنیم.

 

بعد از استقرار نرم افزار BPMS کاموندا و فرایندها، کاربران ما می‌توانند تغییرات تولید را با سطح اطمینان بهتری مورد بررسی قرار داده و تایید کنند. این تغییر در حالی اتفاق می افتد که بخش‌های دیگر سیستم را از بین نخواهد رفت و یکپارچگی سیستم حفظ خواهد شد.

 

به علاوه با کمک نرم افزار کاموندا یافتن اشکالات، ریفکتور و افزونگی بسیار آسان تر از گذشته شده است.

 

شرکت ما در سن رامون کالیفرنیا، یکی از پیشگامان برجسته ۲۴ ساعته در صنعت باشگاه سلامت با ۴۰۰ میلیون عضو در بیش از ۴۰۰ باشگاه و بیش از ۳۰ سال است که در سراسر ایالت متحده در راستای کمک به تغییر زندگی اعضا و رسیدن به اهداف تناسب اندام فعالیت می کند.

 

شرکت ما مکان های مناسب باشگاه، خدمات آموزش خصوصی، کلاس های ورزشی گروهی محبوب و انواع تمرین قدرت،کاردیو و تجهیزات آموزشی کاربردی، فیتنس ۲۴ ساعته و برنامه های تناسب اندام را برای همه ارائه می دهد.

مصاحبه زیر با راجیف یدداناپودی مدیر ارشد معماری نرم افزار و جیمی فلوید معمار شرکت تناسب اندام انجام شده است.

 

مسئله: مسئله قبل از استفاده از Camunda BPMS

با درک کلیه قوانین مربوط به هماهنگی، تغییر و تحولات موجود در کدهای جاوا، زمان لازم برای درک نحوه عملکرد سیستم های ما، استخدام های جدید و سرعت پاسخ به سؤالات مربوط به موارد استفاده، زمان بر است.

 

با توجه به پیچیدگی قوانین کسب و کار و اشتباهات متداولی که به طور طبیعی در ارتباطات انسانی اتفاق می افتد، صرف وقت و همچنین بروز خطا برای ترجمه اطلاعات از صاحبان محصول به توسعه دهندگان و بالعکس بسیار مشاهده می شد.

 

چرا از بین گزینه های مختلف Camunda BPMS انتخاب شد؟

پس از تهیه لیست نیازمندی‌هایمان برای یک ESB، متوجه تناسب یک مجموعه نرم افزارBPMS  با نیازهای خود شدیم. ما چندین محصول متن‌باز را مقایسه کردیم و پس از ارزیابی ها و بررسی های بسیار متوجه شدیم Camunda BPMS بهترین گزینه ای است که میتواند به کمک کند.

 

این نرم افزار BPMS تمام ابزارها و نیازمندی هایی را  که ما برای توسعه و استقرار فرایندها در راستای توسعه و همچنین استقرار مکانیزه فرایندهای فعلی مان نیاز داریم را فراهم می کند.

 

چالش ها و روند پروژه

همچون سایر محصولات، BPMS نیز برای ما چالش هایی داشت.

اول اینکه، برای دستیابی به هدف عملکردی خود، باید بتوانیم فرایندهایی که در نرم افزار BPMS ساخته میشوند را حسب شرایط مختلف و تغییرات مخیط تغییر دهیم.

با نحوه کار ابزارهای توسعه، راهی که بتواند به فرآیندهای اولیه برسیم وجود ندارد. از آنجا که فرآیندهای ما دارای لایه هایی عمیق است، موجب صرف زمان بیشتر برای درک فرآیندها نسبت به آنچه که نیاز داریم می شود.

 

در حال حاضر، ما استفاده از Camunda BPMS رو توسعه دادیم اگر هر توسعه ای وابستگی به یک نسخه خاص از Camunda BPMS داشته باشد نگه داری آخرین نسخه کاموندا بسیار دشوار خواهد بود. در حال حاضر در تلاش هستیم تا این موضوع را به صورت صریح انجام دهیم تا مجبور نباشیم استقرارها را با یک به روزرسانی Camunda BPMS بازسازی کنیم.

 

وضعیت فعلی و  نتایج به دست آمده با Camunda BPMS

ما یک پلت فرم داریم که اجازه می‌دهد طراحی‌های اولیه متشکل از BPMN  و DMN  را به گونه‌ای انجام دهیم که به راحتی توسط صاحبان محصولات، معماران، توسعه دهندگان و مدیران توسعه مورد بررسی قرار گیرد.

 

هرBPMN/ DMN  به طور مستقل مورد بازبینی قرار می‌گیرند تا اجازه بررسی دقیق از مراحل فرآیند را به ما دهند.  همچنین نسبت به گذشته راحتتر می توانیم اشکالات، رفیکتور و افزونگی را بیابیم.

 

علاوه بر این، کاربران ما می‌توانند تغییرات فرایندها بدون آنکه بخش‌های دیگر سیستم را از بین برود یا دچار اسیب و اختلال بشود را اعمال کنند. در واقع در سطح اطمینان بهتری فرایندها مورد بازبینی و تایید قرار دهند.

 

در حال حاضر، در حدود ۱۹۰ فرآیند با بیش از ۲۰ میلیون فعالیت اجراشده در روز داریم. ما همچنین حدود ۴۰ DMN داریم که بیش از ۲۰ میلیون نمونه تصمیم گیری ارزیابی در روز دارند. 

 

کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش نرم افزار Camunda BPMS

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *