نسخه 2019 بیزاجی چه قابلیت هایی دارد؟

نرم افزار BPMS

نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی چه قابلیت هایی دارد؟

 

نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی چه قابلیت هایی دارد؟ در جدیدترین نسخه Bizagi که توسط تیم ما توسعه داده شده است، قابلیت­های فوق العاده ای وجود دارد که آنرا از نسخه­ های قبلی متمایز می­کند. در این مطلب برخی از این قابلیت­های نسخه ۲۰۱۹ نرم افزار Bizagi را مرور خواهیم کرد. حتما میدانید نرم افزار Bizagi جزء معدود نرم افزارهای BPMS قابل استفاده در کشور ما است که در گزارش گانتر از جایگاه فوق العاده ای برخوردار است.

  • امکان ویرایش فرایندهای ساخت شده در محیط کاربر نهایی با سطح دسترسی تعیین شده بصورت تحت وب تحت عنوان Live Process. حتماً می­دانید محیط توسعه فرایند در نرم ­افزار Bizagi ویندوز بیس است و محیط کاربری آن تحت وب. در نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی این قابلیت وجود دارد که از همان محیط تحت وب، فرایند را تغییر و ویرایش کرد. شایان ذکر است این قابلیت از طریق تعیین سطح دسترسی بوده و همه کاربران این امکان را نخواهند داشت.

 

  • امکان تکمیل فرم­ها بصورت آنلاین و بدون نیاز به اینترنت یا شبکه. کاربران میتوانند فرم­ها را بصورت آفلاین تکمیل کنند و به محض اتصال به اینترنت، اطلاعات به سرور ارسال خواهد شد.

 

  • یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی قابلیت تعریف فعالیت رباتیک با RPA Task است. بکارگیری ربات این قابلیت را به شما می­دهد که بسیاری از کارهایی که تا امروز از طریق کاربران انجام می­شد، از فردا بصورت رباتی و بدون دخالت کاربر انجام شود. این موضوع باعث افزایش فوق العاده سرعت انجام کارها و صفر شدن خطای انسانی خواهد شد.

 

  • امکان کار با دو تقویم شمسی و میلادی بصورت همزمان به دلخواه کاربر. این قابلیت توسط تیم فنی مجموعه ایران بیزاجی به درخواست برخی از مشتریان اضافه شده است.

 

  • در نسخه جدید نرم افزار Bizagi قابلیت چت اضافه شده است. از طریق چت کاربران می‌توانند اطلاعات و موارد غیررسمی خارج از فرایند که مرتبط با آن فرایند است را برای یکدیگر ارسال کنند. در واقع با کمک این گزینه کابران می‌توانند در خصوص فعالیت‌های مرتبط با هر فرایند که در فرم‌ها دیده نشده است با هم صحبت کنند یا مستندات اضافی دیگری مربوط به آن فرایند که در خود فرایند امکان ارسال آن دیده نشده است را ارسال کنند.

 

  • در آخرین نسخه نرم افزار Bizagi این امکان وجود دارد که به صورت گرافیکی و با کمک تایم لاین (time line) روند انجام کارها در فرایندها را مشاهده کنید. در تایم لاین علاوه بر مشاهده روند فعالیت­های انجام شده، تاریخچه آنها و مستندات و اطاعات تبادل شده را می‌توانید مشاهده کنید.

 

  • خطایابی در EXPERSIONها و شناسایی خطاهای کدهای نوشته شده به صورت آنلاین. با کمک این قابلیت Bizagi همه کدهای مربوط به EXPERSIONها را ردیابی شده و خطاها را شناسایی می‌کند.

 

  • قابلیت snapshot، ویژگی قابل توجه دیگری است که به این نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی اضافه شده است. بدین صورت شما می‌توانید قبل از اعمال تغییرات snapshot گرفته و بعد از تعییرات در صورتیکه تغییرات اعمال شده مناسب نباشد به سادگی و بدون نیاز به انجام کارهای پیچیده بازگردانی را انجام دهید.

 

گفتنی است اینها تنها بخشی از قابلیت­های نسخه ۲۰۱۹ بیزاجی است که توسط تیم فرایندگستر توسعه داده شده است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

 

نرم افزار BPMS

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معادله امنیتی *